Friday, January 30, 2009

bennie wint

Hannelore B. wint de Nekka-wedstrijd (2:"Ier ben ik)

"Hannelore Bedert" wordt tijdens de Nekka wedstrijd 2007-2008 zeer terecht gekroond tot winnares en sleept zo een plaatsje in de wacht naast "Bart Peters" die de centrale gast is op Nekka-Nacht: 18 en 19 april 2008 ("Sportpaleis" in Antwerpen).
(ps: deze clip is niet door mijzelf gefilmd, het origineel vind je terug op: www.nekkawedstrijd.be )

Video Tags:Bedert, blues, Hannelore, kleinkunst, knap, nacht, Nederlandstalig, Nekka, soul, talent, wedstrijd, wereldmuziek, westvlaams

Related Videos:
Title:Hannelore wintNekka-wedstrijd (3: "Gij zijt niet goed.. Description:"Hannelore Bedert" wordt tijdens de Nekka wedstrijd 2007-2008 zeer terecht gekroond tot winnares en sleept zo een plaatsje in de wacht naast "Bart Peters" die de centrale gast is op  Nekka-Nacht: 18 en 19 april 2008 ("Sportpaleis" in Antwerpen). <br />(ps: indien deze clip is niet door mijzelf gefilmd, het origineel vind je terug op: www.nekkawedstrijd.be )<br /><br />Dit is het derde liedje dat ze bracht: een eigen interpretatie van een tekst van de singer-songwriter "Tine Truwant"<br />"gij zijt niet goed voor mij"<br /><br />gij zijt niet goed voor mij<br />gij ligt een beetje op mijn maag<br />te zoet bezorgt mij tandpijn<br />vindt ge't erg als ik u vraag<br />om voortaan<br />ni meer in mijne mond te kruipen<br />blijft met uw fikken van mijn hart<br />gij legt knopen in mijn stengels<br />en ik krijg mij niet ontward<br />en ik begin al scheef te groeien<br />ik wil water, gene wijn<br />ik wil eigenlijk alleen maar altijd,<br />nooit meer bij u zijn<br />gij zijt niet goed voor mij<br />gij doet mij draaien in mijn hoofd<br />en ik ben zat dus gij zijt mooier<br />maar ik dacht dat gij mij had beloofd<br />om voortaan<br />ni meer in mijn kom te zwemmen<br />blijft met uw vinnen van mijn lijf<br />gij draait toerkes tot ik zot word<br />en als 'k ik straks bovendrijf<br />wie ga mij dan komen redden<br />alstublieft Meneer Merlijn<br />ik wil eigenlijk alleen maar altijd,<br />nooit meer bij u zijn<br />ik wil eigenlijk alleen maar altijd<br />nooit meer<br />essemessen<br />constant stressen<br />straalbezopen<br />praat verkopen<br />maquilleren<br />imponeren<br />van u dromen<br />soms langskomen<br />liedjes schrijven<br />bij u blijven<br />'smorgens wallen<br />steeds hervallen<br />op u botsen<br />moeten kotsen<br />discussiëren<br />niks bijleren<br />pillen slikken<br />konten likken<br />tienmiljoenen<br />lieve zoenen<br />naar u kijken<br />vergelijken<br />twee paar billen<br />tijd verspillen<br />dag en nachten<br />moeten wachten<br />ongemakken<br />bussen pakken<br />plannen smeden<br />goeie zeden<br />onderbroeken<br />moeten zoeken<br />wandelingen<br />u bezingen<br />komen flemen<br />afscheid nemenTitle:Hannelore Bedert - Smaak  @ Laatste Show Description:Hannelore Bedert - Smaak  @ Laatste ShowTitle:Hannelore Bedert - De Nieuwe Snaar Description:Hannelore Bedert - De Nieuwe Snaar @Rivierenhof - Antwerpen<br />More pics at http://wannabes.beTitle:HANNELORE BEDERT: "met uw ogen toe" : Nekka-nacht Description:HET adembenemende solo optreden (cfr. "zonder worden": duet met Bart Peeters) van Hannelore Bedert gedurende Nekka-nacht 2008, een  fragment wat dus wonderbaarlijk genoeg niet in de heruitzending  (vr 9 mei 2008 op één)  zat. Ik heb het dus maar snel even "gered/ geclipnapt" van op de één site ...zodat het hier op "Youtube" rustig verder zal kunnen blijven bestaan.<br /><br />ps: Het "toeterlied" werd wel uitgezonden...???<br /><br />groetjesTitle:Hannelore Bedert & Bart Peeters - Zonder Woorden Description:Hannelore Bedert & Bart Peeters perform "Zonder Woorden" in De Zevende Dag on April 13th, 2008.
Yahoo news related to bennie wint

Traffic stop leads to man who faked '89 death (CNN)
The man stopped by police for a bad light over his license plate gave his name as James Sweet. But fingerprints don't lie. A suspicious cop started asking questions and "Sweet" eventually admitted he was Bennie Wint, who supposedly drowned off Daytona Beach in September 1989.

Fiance Reappears After 20 Yrs on the Run (ABC News)
Police try to figure out why Bennie Wint ran.

Man faked death to hide from drug ring (The Charlotte Observer)
Authorities say a North Carolina man who faked his own death 20 years ago while visiting Daytona Beach told police he was trying to hide from a South Carolina drug ring. The Daytona Beach News-Journal reported Thursday that a Weaverville, N.C., police officer stopped 49-year-old Bennie Harden Wint for a traffic violation on Saturday. He gave an assumed name, but when no records came up, Wint ...

Google news related to bennie wint

Man Turns Up Alive and Well Nearly 20 Years After Fake Drowning - ABC News  He even had a hard time convincing officers he was actually Bennie Wint. So the police booked him under the name "John Doe" until they could find out who he ...

Man Missing 20 Years In Daytona Faked Own Death - WESH.com  Benny Wint disappeared in the ocean in September 1989. After an extensive search, the South Carolina man was presumed drowned in Daytona Beach. ...

Man missing in Daytona surf 20 years ago alive in NC - Daytona Beach News-Journal  Bennie Harden Wint, 49, was arrested Sunday in Weaverville, NC, but has since been released on his own recognizance, according to the Buncombe County Jail ...

Flickr pictures related to bennie wint

    No comments: